fredag den 14. november 2008


Så er der pakket gaver ind og fødselsdagen kan bare komme an.

Det er i morgen det hele løber af stablen og selvom det ikke er lysten der driver værket og jeg egentlig synes det er helt forkert at holde fødselsdag 4 måneder efter tøsebørnene faktisk havde fødselsdag, skal det nok blive godt alligevel.

Det plejer det, og efterhånden ligger det på rygraden. Selvom jeg ikke har prøvet overnatning med den her gruppe er vi 3-4 voksne og med min arbejdserfaringer i den retning er jeg helt tryg ved at have ansvaret for 15-20 kulrede 10-årige :)

2 kommentarer:

  1. God fornøjelse med fødselsdagen. Det er altid lidt af et kaos med så mange fødselsdagsvilde børn i huset, men I lyder jo heldigvis til at være mange voksne. Hvor er pakkerne fine. Er der en til hver?

    SvarSlet
  2. Tak marina.
    Ja der er en til hver og det med fødselsdagsvilde børn er ikke så slemt. Vi holder det på mit arbejde, hvor der både er billard, karaoke, en sal at tumle i og hvad der ellers måtte ønskes :)

    SvarSlet