onsdag den 12. november 2008

Hygge hjemme


En lang og hyggelig dag er ved at være til ende.


Emilie var heldigvis ikke så syg igen og hele dagen spærret inde synes jeg var lidt for meget, så da indkøb også skal ordnes, øjnede jeg muligheden for at komme lidt ud.


Jeg skulle egentlig bare have noget mad, men så var der et par støvler... de var sat ned og nu var der yderligere rabat, hvilket fik dem ned under 300,- kr.
- Jeg kunne da ikke lade dem stå!



Jeg benyttede muligheden for et heldagsprojekt til at finde symaskinen frem og sy og sy og sy på patchworktæppet til Emilie.

Det tager egentlig ikke så lang tid at sy - men at sætte nåle i og presse, det tager lang tid.


Som en del af Emilies lektielæsning fik hun til opgave at regne ud hvor meget jeg mangler. Det viste sig der stadig mangler 15 blokke, før det hele kan sættes sammen... dvs lang tid endnu.

- Gad vide om jeg når det før jul?

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat - det er meget smukke farver.

    SvarSlet
  2. Pigebarnet vil have grøn - det er faktisk ligemeget hvilken nuance. Det betyder at farvesammensætningen er blevt lidt anderledes end jeg ville have valgt, og så kan man blive glædelig overrasket, for det ser faktisk ret godt ud.

    Jeg glæder mig også til at se det færdige resultat :)

    SvarSlet