tirsdag den 21. oktober 2008

Smag


Jeg er temmelig spændt... Nyt må prøves, før det vides om det nye er en god ide...


Vi sad til aften - 9 drenge og 2 voksne - og spiste, da jeg pludselig tænkte og samtidig fik sagt det højt: Gad vide hvordan bollerne vil blive, hvis der kommer smag i?

Måske skulle jeg aldrig have sagt det... Drengene sagde Yeahhhhh... Og så måtte det prøves...

Nu venter 4 portioner dej på bollebagningen i morgen - alle med smag!
Dagens boller kommer til at smage af: Lakrids, Kakao, Appelsin og Pære/banan...

Gad vide hvordan det ender...

De skal nu nok blive spist, teenageunger er altædende :) Spørgsmålet er nok nærmere: Hvordan smager de?

- Og jeg der ellers altid tænker før jeg taler...

2 kommentarer:

  1. Jeg ved det ikke - jeg tog i biografen med nogen af ungerne og havde fri da vi kom tilbage - min kollega sagde noget om at nogen kunne smage banan og vistnok æble, men ikke noget om lakrids eller andet.
    Måske der skulle have været mere smag i? Måske var er det meget godt, hvis det ikke smager igennem :)

    SvarSlet