tirsdag den 21. oktober 2008

Hmm..


Så er gulvet vasket!

Det blev ikke til så meget andet, fordi Anders er hjemme :(

Han skal arbejde 3 dage om ugen 12 timer ad gangen de næste 10 uger, og er derfor hjemme mandag og tirsdag.
Det forstyrrer min rytme - mine formiddage alene.


Det er jo ikke fordi han ikke må være her - der sker bare et eller andet.
Jeg går hvileløst omkring og får ikke lavet noget af alt det jeg har planlagt.

Jeg synes det er tåbeligt, men det ændrer ikke på at sådan er det!

Hvis jeg så bare kunne sætte mig ned og hygge sammen med ham. Det gør jeg ikke engang - det bliver nærmest sådan noget midt imellem.

Nu skal jeg videre og på arbejde. En lang tirsdag venter, med mad og hygge og forhåbentlig lidt flere børn end de sidste uger. Så kan Anders lige nå at være lidt alene inden skolen slutter og Emilie kommer hjem - det vil han nemlig også gerne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar