torsdag den 9. oktober 2008

Garnlager Udsalg


Første gang jeg hørte om det årlige
lagersalg hos BC Garn er snart femten år siden.
Jeg var lige startet på håndarbejdsseminariet og alle andre (sådan føltes det i hvert fald) kendte til det og slæbte billige lækre garner hjem.

Nu er det så ved at være nu igen. Jeg har stadig aldrig været der, og spørgsmålet er om jeg kommer der i år.
Der er langt til Kolding og det er dyrt at tage toget - også selvom jeg skulle være heldig at få fat i orange billetter. En hurtig hovedregning siger mig, at jeg skal slæbe mig halvt fordærvet i ultrabilligt garn eller ende med en oplevelse, der forhåbentlig er god og noget ultradyrt garn - da billetterne i sidste ende må tælle med :)

Jeg kender ikke lige nogen der har bil og alligevel skal den vej. Så med mindre jeg støder på nogen, der planlægger at tage derover og gerne vil dele omkostningerne, tror jeg bare jeg bliver herhjemme og drømmer om en anden gang :)

2 kommentarer:

  1. Hejsa Pernille
    Nu er jeg jo lidt tættere på Kolding, da mine børns far bor der.
    Men hvad er det for noget BG Garn ?? Noget jeg kan se på nettet et sted ??
    Fynpige/Lene

    SvarSlet
  2. Du kan læse om lagersalget her: http://garn.dk/Product-promo.asp?id=6

    SvarSlet