mandag den 27. oktober 2008

Endelig billeder



I Århus i efterårsferien strikkede jeg ærmerne til den lille cardiganting.
Hjemme igen blev monteringen klaret og Emilie forsøgt brugt som fotograf - resultatet var jeg ikke tilfreds med og KæresteAnders blev sat i stævne.
Desværre regnede det hvergang der lige var tid, og laaang tid er nu gået.



I formiddags nåede vi det så - nærmest på vej til arbejde.
Til gengæld har jeg nået at bruge sagen flere gange.
Den udvider sig (desværre) i brug, men ikke mere end en vask kan klare.


Den er rar at have på og garnet var superbilligt - hvad mere kan jeg forlange :)

5 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet flot din cardigan !
    Dejligt med sådan en kasse uldgarn, det ser rigtigt spændende ud :-)

    SvarSlet
  2. Den er virkelig fin :-) Og herligt at finde sådan en kasse - det bliver spændende at se, hvad der kommer ud af det :-)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have :)
    Og ja hvad der kommer ud af alt det garn, det bliver ret spændende.

    SvarSlet
  4. Den er virkelig flot din cardigan! Hvor har du mønstret fra ? Og hvad er det for noget garn ?

    SvarSlet
  5. Tak Irene :)

    Mønstret har jeg fra Filati magazin nr 34: http://lanagrossa.de/journale/filati_magazin_34.html. Billedet af den er næsten helt nede på siden.

    Garnet er Shine fra Sandnes garn 55% bomuld/45% viscose.
    Jeg har strikket med dobbelt garn.

    SvarSlet