mandag den 15. september 2008

Sådan kan det gå


Hver onsdag, på personalemødet, sidder jeg troligt og strikker. Det bliver hurtigt til noget men bliver det godt?


Her troede jeg alt var i fineste orden, eller måske ikke fineste orden, men nogenlunde.
Jo jeg havde overvejet om mønstret ikke ville have været pænere, hvis jeg havde .....

Men at det var helt skævt, det havde jeg alligevel ikke set komme :)


I et forsøg på, at gemme indtagningerne i siden af de glatstrikkede felter, kom hulmaskerækkerne til at slå et sving, ved hver indtagning.



Okey tænkte jeg: "Se det i øjnene det vil ærgre dig hver gang du finder den færdige sweater frem - der er ikke noget at gøre, det må trævles op."
Som sagt så gjort - 18 cm kortere, fik jeg rettet mønstret til, og indtagningerne flyttet hen på midten. Alt i alt helt okey :)

Hvis så bare farverne havde set nogenlunde ens ud på billederne - suk!

2 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor jeg kender det. Jeg sender dig en pose cyberspace-medfølelse, det plejer at hjælpe :-) Men du er jo heldigvis oppe på hesten igen :-)

    SvarSlet
  2. Det er jeg, og det bliver meget bedre :)

    SvarSlet