lørdag den 13. september 2008

Jeg burde ikke


Jeg har haft besøg af yndlingsveninden, hun medbragte garn.
Sidste gang vi var på Strøget, faldt vi over det her helt vildt billige garn, men jeg var fornuftig og købte ikke noget.

Fornuften holdt kun lige til vi kom tilbage til venindens lejlighed, og vi sad og kiggede i det strikkeblad - Filati - hendes mor har købt til hende og faldt over den ene lækre opskrift efter den anden.


Pludselig havde det været langt mere fornuftigt at købe det billige garn og transformere det om til en feminin trøje til kølige aftener eller kolde vinterdage.


Da veninden bor tættest på centrum, blev det hende der foretog indkøbet og jeg har nu både garn og opskrift.


Og nej - jeg brude ikke strikke, mit håndled er stadig lidt ømt, men jeg kunne da ikke bare sidde der... Jeg kunne da lige lave en strikkeprøve... hvilket hurtigt udviklede sig til at jeg da også lige....



8 pinde senere stoppede jeg. Nu må det være slut. Jeg kan fortsætte når håndledet har det bedre :)

Jeg ville rigtig gerne have henvist til billeder af både blad og model, men jeg ikke komme igennem :(

2 kommentarer:

  1. Jeg kan se du er ny på bloggen så jeg kiggede lige forbi, velkommen, Jeg har heller ikke været her så længe endnu, men længe nok til at jeg har fået tusinde vis af gode ideer. Du har nogle fine indlæg, så mon ikke også du kan give ideer videre ,-))

    SvarSlet
  2. Mange tak.
    Ja ideer er der masser af - det er faktisk lidt farligt at følge det ene link efter det andet rundt :)
    Jeg synes allerede jeg har set flere rigtig gode ideer, jeg gerne vil arbejde videre med... spørgsmålet er om jeg nogensinde får det gjort :)

    SvarSlet