lørdag den 6. september 2008

Børnefødselsdag


Emilie var til fødselsdag i går aftes, hos en af pigerne i klassen.


I et anfald af hovmod startede jeg allerede i børnehaven med at sy små søde kjoler til alle pigerne, når de havde fødselsdag - det fortsatte da bare da barnet startede i skole....

Nu har de snart allesammen både fået kjoler og nederdele - nogle flere.
Samtidig er de ved at være så store at hjemmesyede kjoler er knap så hotte mere... :)



Denne gang var det en pige, der startede i klassen lige inden sommerferien, så hun har ikke fået noget.
Da Emilie synes en kjole var en fremragende ide og jeg så sent som i sidste uge faldt over alle de kjoler jeg engang syede, til salg, men stadig ikke har solgt - de mangler "bare" pynt... Så var det alligevel nærlæggende at finde en frem og sy lidt perler på...


Som sagt så gjort og den bragte vist lykke - både hos barnet og moderen (hos de sidste plejer det altid at ramme plet).



Jeg tror alligevel det er ved at være slut.
Måske også fordi sidste gang barnet var inviteret til fødselsdag, kom hun hjem med en delvis detajleret plan over hvilken type/farve kjole den lykkelige gavemodtager ønskede...

Der stod jeg lige lidt af :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar