søndag den 28. september 2008

Beskidte knogler


- Nu med støvler


Meget bedre blev det, med lidt brun og grøn for at give det helt rigtige jordslåede og mosgroede udseende.


Også støvlerne, selvfølgelig med hul til tæerne - vi befinder os stadig i et fantasyunivers, hvor de onde er arketyper af ondskab.
At det betyder dunkle og tærrede beklædningsdele kan vel ikke komme bag på nogen...?

Måske jeg ikke helt har forstået hele konceptet. Men forstået har jeg i hvert tilfælde, at når knogler stikker ud, gør de det hele vejen :)

Jeg synes selv de ubehageligt spidse fingerknogler er blevet ret gode.
Det er også gået op for mig, at resultatet bliver bedst, når jeg bare tværer noget maling på, i et forsøg på at opnå et tredimensionelt udtryk med både skygge og heighlight :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar