lørdag den 23. august 2008

Fødselsdag og strikketing


Perler og prinsesser

Min søde niece Victoria har fødselsdag. Jeg bad om en ønskeliste og fik en udspecificeret liste på flere sider tilbage.... Jeg gik helt i baglås og tænkte: Det gider jeg ikke - skal nok finde på noget selv..

Kom i tanke om alle de kjoler jeg syede engang med henblik på salg, men aldrig fik færdige... Ikke langt fra tanke til handling. Med hjælp fra Emilie fandt vi den helt rigtige kjole - den manglede bare lidt perler, og så var den klar.


Jeg fik lov at tage et billede af fødselsdagsbarnet i kreationen ... det gik lidt stærkt og jeg kunne desværre ikke finde den helt rigtige blomstrende baggrund - det styrtede ned!


Den er lidt stor til hende - på den anden side går der længere tid, før hun vokser ud af den.



Maskemarkører

Jeg er hos flere andre faldet over søde maskemarkører med perler og andet sjov - jeg plejer bare at bruge sikkerhedsnåle!

Det skulle prøves - Fandt perler og wire frem og lavede nogle stykker.
Jeg glæder mig helt til at prøve dem. jeg bliver nødt til at opfinde et eller andet hvor de kan bruges :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar